En dag kvar innan jag blir tonåring.



Hejsan tjejer! (och killar). Hoppas ni haft en bra dag i skolan/hemma/jobbet! Jag har haft det super iallafall, men har mest gått och tänkt på min födelsedag imorgon! Jag hoppas hoppas och hoppas återigen att jag får mobilen! Vill verkligen ha den. Det känns lite pirrigt att "börja om på nytt", det vill säga att jag kommer in i tonåren, jag börjar högstadiet inom kort mm. Spännande, men pirrigt. Vissa säger "Längta inte dit", men det gör jag! Aja... idag ska jag börja dag 1-20, tänkte göra ett inlägg senare med det. Ska även göra en ny header. Nu måste jag städa lite till imorgon, sen ska jag baka och greja! Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0