I husbilen påväg till Öland!

Heiii sweethearts! Ganska risig just nu, så om ni undrar varför jag har handen för ansiktet, så behöver ni inte fråga! Just nu sitter jag och dunkar musik i hörlurarna samtidigt som jag håller på med farfars dator ;). Snäll farfar det där. Haha! Vi har kommit ganska långt, är typ framme i Öland halv sju ikväll, fast vi ska övernatta precis innan ölandsbron, så tar vi resten av biten imorgon. Vi ska nog stanna och äta på mc donalds strax, har faktiskt ingen aning om vart vi är... haha! Det blir iallafall en och en halv vecka fylld med bad, sol, shopping osv! Men nu ska jag kolla facebook och så. Hare bra dessa två veckor, kanske inte uppdaterar på tre veckor föressten för nästnästa drar jag till sommarstugan med Ida, sen blire göteborg i mitten av vecka 29! Men vi hörs nån vacker dag, och då är bloggen bombaderad med bilder. PUSS! :)

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Hej gumman!

Hoppas att du får det riktigt roligt i Öland, och med allt ni nu kommer att göra! :)

Ge mormor och morfar en kram från mig?

Kram! / Michaela <3

2011-07-04 @ 23:04:53
URL: http://michaelalu.blogg.se/
Postat av: Elina <33

Fin design & blogg :)

Vad händer idag?

2011-07-13 @ 15:21:24
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0