50 sanningar om mig själv.

1. jag hatar larver
2. jag biter på naglarna
3. jag är singel och har varit det sjukt länge nu
4. jag gillar hockeykillar
5. jag älskar thaimat
6. jag dagdrömmer hela tiden
7. jag gråter lätt
8. jag har svårt att se på folk som har det bättre än mig
9. jag gillar inte när folk snackar bakom ryggen på en
10. jag hatar pannkaka
11. jag älskar våfflor
12. jag äcklas av oklippta naglar
13. jag är ensambarn
14. jag dricker nästan alltid loka
15. jag blir jättelätt kär
16. jag älskar mitt hår
17. jag tycker det är skitsnyggt med magrutor på killar
19. jag hatar verkligen lagsporter
20. mitt liv går i vågor
21. jag har två bästavänner
22. jag är oerhört kär just nu
23. jag sminkar mig aldrig
24. jag är rädd för att gå till doktorn
25. jag är ganska svårflörtad
26. jag är inte den jag egentligen vill vara, men de ska det bli ändring på
27. jag älskar killar med märkeskläder
28. jag grubblar jämt över något, litet som stort
29. jag har lätt för att minnas vad jag drömmer
30. jag har storlek 39-40 på skor
31. jag blir skitarg när jag är hungrig
32. jag älskar sandviken-dialekt
33. jag ska börja sjuan i höst
34. jag skulle vilja resa till californien/hollywood
35. jag skräms av ordet "anno"
36. jag är jättedålig på bråkräkning i matte
37. jag heter helena i andranamn
38. jag älskar småbarn
39. jag är inte rädd för vampyrer
40. men jag är väldigt rädd för människodjur
41. jag har aldrig varit uppe 24 timmar
42. jag tänker aldrig prova röka eller snusa
43. jag gillar inte stilen "fjortis"
44. jag älskar att gå på gamla muséum
45. jag älskar vit choklad
46. jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
47. mina föräldrar är skilda
48. jag har karusellskräck
49. jag går och lägger mig ca. 21.30 på vardagar när de är skola
50. jag är nöjd med mig själv

Kommentarer
Postat av: Malin

vad händer idag då ?:)

2011-06-27 @ 10:16:35
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0