Dag 11 - Min drömkille

Jag kan inte säga min drömkille exakt eftersom att det kan vara vem som helst som dyker upp när som helst, men jag försöker. Min ABSOLUTA DRÖMKILLE har magrutor, mellanblondt hår, lite rufsigt kan det gärna vara, blåa eller gröna ögon. Och så ska han vara aktiv, så att vi t.ex bowlar eller åker skateboard på dejten, för jag är INGEN romantiker. Visst, lite romantik men min kille vill jag gärna ska vara spontan. Om jag fick bestämma vad min kille skulle spela för sport så skulle jag ta hockey eller innebandy. Min drömkille ska också vara  trogen till mig, och absolut inte vara otrogen !! Jag vill ha en sprallig, utåtriktad, spontan, glad, cool och avslappnad kille! ♥


MIN DRÖMKILLE FÅR GÄRNA SE UT SOM CHRISTIAN BEADLES! ♥



Kommentarer
Postat av: Alexics

Han är jättesöt :)

2011-06-16 @ 11:20:05
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0