DAG 4 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Jag har ett ganska stort problem, och det är att jag blir vääääldigt lätt kär. jag kan bli kär i en som jag bara ser på t.ex stan, fast jag inte känner personen, och sedan inte kunna släppa honom på flera månader! och så var det för mig när jag hade min första kärlek.. det var inte alls seriöst, vi höll på och "gjorde slut", blev ihop, gjorde slut, blev ihop, gjorde slut osv. men jag var riktigt kär i den personen då, och vi var tillsammans väldigt många gånger innan det blev ett par månader. jag såg något speciellt hos den här personen, vet inte vad det var. men jag skrev sidor i min ritbok med hans namn i hjärtan, och så. nu är vi kompisar bara, och har varit det jättelänge.
min första kärlek var pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0