DAG 6 - MIN FRAMTID

Jadu, min framtid... jag har inte direkt tänkt så långt meeen. Jag tror jag att jag vill bli stylist eller något sånt inom makeup och hår. Eller så vill jag bli fotograf, eller en chefredaktör på en tidning. Osså vill jag ha en snyyyggg, spontan, glad, rolig, energisk och sprallig kille. Ingen romantik alls typ för mig nej, jag är INGEN ROMANTIKER! Jag gillar inte gulligull med typ rosor, choklad, serenader osv.. Min drömkille om jag får bestämma helt över hans utséende så ska han ha magrutor, mellanblondt hår, ganska brun hy, fint léende och blåa ögon. Han får gärna ha mycket pengar! Och när jag blir äldre vill jag ha två barn, helst en kille och en tjej. Dom ska jag döpa till Ottilia eller Elsa och Ludvig eller William. Ja, det v ar väl min framtid fast den hinner ändra sig, jag ändrar typ hela tiden, hahahah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0