DAG 7 - HUR JAG VAR SOM LITEN

Som liten var jag väldigt busig! Jag kan ta ett bus som exempel: Jag kastade mammas eller pappas mobiltelefon i toaletten, sen tror jag att jag spolade. Och så kastade jag chokladbollar i väggen. Haha, så sjukt kul! :)
Jag var även väääldigt bortskämd, jag blir alltid påmind om att jag la mig på gatan en gång på stan och skrek för att jag inte fick som jag ville... Och så fort vi var på Toys r us ville jag ha en leksak...
När jag blev lite älldre så hade jag det oroligt och svårt med vilka jag skulle umgås med, och vem som var min bästis osv, för vi böt bästisar nästan hela tiden då. Men nu när jag blivit älldre så har jag koll på vilka som är mina vänner och inte!
Jag och min kusin Elsa när jag var ett par år yngre. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, söött!

2011-06-03 @ 14:07:31
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

oj, jag skrev kommentaren ovanför :p

2011-06-03 @ 14:07:54
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0