Vilket liv jag har va? xD

Personlig information:
Fullständigt namn: Frida Helena
Ålder: 13 år
Ögonfärg: Typ blågrå
Hårfärg: Mellanblond, med ljusa slingor
Höger eller vänsterhänt: Höger
Bästa kompisar: Ida & Fanny

Har du någonsin...
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Blivit dissad: Mm
Blivit uppraggad: Njae, eller vet int...
Raggat: Njae :)
Ljugit om din ålder: Jao! :)
Blivit kallad för idiot: Har jag säkert O_o
Kysst en främling: Neej ?
Träffat någon från internet: Nej
Gjort bort dig totalt: Jaharu!
Flörtat: Yeees

Senaste...
Filmen du såg: Tror det var "Dear John"
Sms:et du skickade: Ida
Personen du kramade: Mormor
Personen du pussade: Räknas katter? Haha!
Personen du bråkade med: ?
Gången du grät: Skolavslutningen :'''(
Gången du skrattade: Igår tror jag

Favoriter...
Färg: Orange
Mönster: Randigt
Film: The last song
Sällskapsspel: Vet int, typ twister..
Tvspel: Singstar
Datorspel: The sims
Låt: Don't wanna go home - Jason Derulo, och Om sanningen ska fram - Eric Amarillo
Artist: Rihanna, Big sean och lite andra r'nb artister!
Godis: Choklad!
Glassmak: Polka och choklad
Mat: Thai
Dryck: Loka päron
Frukt: Ananas och kiwi
Grönsak: Tomat
Ord: Love
Blomma: Solros
Klädesplagg: Min beiga spetströja från vero moda
Djur: Katt
Musikstil: R'nb
Klädstil: Avslappnad
Årstid: Sommar och höst

Kärlek...
Senast du kysste någon: Vet int
Senast du var riktigt kär: Just nu!
Senast du kramade någon: Minns ej, kanske nåt disco
Senast någon sa "jag älskar dig": I don't remember...
Senast du sa "jag älskar dig": Jadu, längesen de!
Senaste du fick nobben: Ett tag sen
Senast du fick ditt hjärta krossat: Vet int
Senast du flörtade: Haha, typ inte så längesen..

Vänskap...
har du många vänner: jarå, lagomt. Föressten är inte huvudsaken att man har många vänner, för de flesta finns ändå inte där för dig när du verkligen behöver dom, utan huvudsaken är att man har en äkta vän!
har du någon bästa vän: ja
senast du förlorade en vän: vet inte
har du någonsin dumpat en vän: typ, ja.
har du någonsin blivit dumpad av en vän: tror int de

Antingen eller...
Pepsi eller cola: cola
Fanta eller sprite: fanta
Chips eller popcorn: popcorn
Jordgubbar eller hallon: jordgubbar
Lingon eller blåbär: blåbär
Puma eller nike: Puma
Converse eller adidas: adidas och converse






Kommentarer
Postat av: Helena

Jag heter också Helena som du ser^^<33

2011-06-17 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0