Dag 1 - En väldigt betydelsefull person.


Ida, min bästa vän. Med henne kan jag slappna av och vara mig själv. Hon har fått mig att våga saker jag aldrig skulle ha gjort om inte hon fanns! Vi har gått igenom de svåra sakerna ihop, vi har skrattat så vi har gråtit, vi har funnits där för varandra om något kännts tungt, vi har gjort bort oss totalt tillsammans, vi har pratat i telefonen i över en timme och när vi är tillsammans känns allt så himla bra, och vi har alltid så himla roligt och skrattar åt saker jag aldrig gör med någon annan! Vi delar på våra problem och gör alltid det bästa för att få den andra att må bra igen. Det är du som får mig att glömma allt det jobbiga. Du och jag, hand i hand livet ut. Älskar dig mest bästavän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0