En dag med dig sitter aldrig fel.


Foto: Jag

Excuse me for my bad update, men direkt efter skolan idag så drog jag och Ida ner på stan! Vi slutade 12.10 som vanligt så det var asnice. Vi hade sjukt roligt, vi käkade glass, skrattade åt det mesta, var i parken, satt och snackade om allt mellan himmel och jord, fotade och så. Det var verkligen mysigt idag, att bara umgås med varandra och ha det kul. Tack gumman för en underbar eftermiddag. ♥ Nu ska jag iallafall plugga lite på USA:s delstater och städer, fast jag kan allt redan, så jag behöver typ inte plugga, haha. Jo, men det ska jag ändå. Hörs imorgon. Kramis!


Kommentarer
Postat av: felicia:)

I l♥ve you to Frida,,, haha:) Skoja, kram på dej, hoppas du mår bra:)

2011-04-20 @ 15:34:17
URL: http://feliciaisaxsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0