Random liv.

Vilken svordom använder du mest? Skit

Äger du en iPod? Nej

Hur många resväskor äger du? 1 st

Använder du flip-flops? Ja, ibland!

Var köper du dina matvaror ifrån? Jag handlar inte, men annars tempo eller willys

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Venne

Vilken var den senaste filmen du såg?

Twilight - New moon

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En resa till San Fransisco

Har någon någonsin kallat dig lat?

Haha ja...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Ingen aning ?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Ja, men jag säger iiiinget, för då är det ju ingen hemlighet, hihi! :)

Vad åt du till middag senast?

Kyckling m. strips

Använder du huvtröjor?

Typ aldrig

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Vilda musen på gröna lund!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Vet inte, bryr mig inte

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ofc, :)

Hur många syskon har du?

Jag är ensambarn men jag har bonussyskon!

Är du blyg inför det motsatta könet?

Rättså, eller det beror på vilken det är

Äger du några band t-shirts?

Yes

När flög du senast?

I Maj, till England

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

4

Läser du för skojs skull?

Jarå, vissa tidningar :)

Pratar du några andra språk?

Jag pratar engelska, sen typ 20 ord på tyska... haha! ;)

Diskar du din egen disk?

Nej, diskmaskin vettu!

Har du gråtit offentligt?

Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?

En laptop, en stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Nja

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Det är väl kul att bli bjuden, men jag gillar även att själv ta första steget! (:

Kan du kasta macka?

Haha, nej

Vad har du med dig in på bion?

Vilka frågor? :) Iallafall, popcorn och läsk antar jag...

Vad har du för väder?

Mulet/lite regn

Har du en blogg?

Du befinner ju dig på min blogg just nu! :)

Gillar du att flyga?

ÄLSKAR!

Vilken är din favoritdrink?

Jaru...

Gillar du din boende-situation?

?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

8 tror jag

Vilken är din favoritfrukt?

Honungsmelon *yummieeee*

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Jag blir fjortis... :) Haha!

Tror du på liv på andra planeter?

Ja, jag tror på allt övernaturligt!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?

Mummy...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Det ordnar sig nog

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Hm... ja jag tror det? Jag tror det var sånnadär rement! Alltså miniatyrsaker från Japan!

Tycker du om att krama folk?

Beror på ;)

Skulle du säga att du är trendig?

Sådär!

Äger du en digitalkamera?

YEAH :)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Nja

Vad är du allergisk mot?

Äpplen, päron, persikor, nektariner, pollen, lite plommon! :(

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nonono

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

ALLA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0