Boy you got my heartbeat blowing away.

Halloooojsan! Har haft fullt upp hela helgen, så inge update. Men nu är jag på plats! Idag har jag varit hos farmor & farfar, sen åkte vi husbil t kusinernaa, hade saknat wilmisen sjukt mycket! Vi va ute och gjorde lite allt möjligt skööj :) Men sen skulle jag hem, så då skjutsa dom hem osv, då åkte jag o mamma ner på stan. Där köpte jag en "wonderful" väska, en t-shirt och ett linne t midsommar! Jao, sen varte inge mer, men ska nog ner på stan med julia imorgon så det kanske blir nån liten grej då! Ska nog ringa henne, vi får se. Men nu ska jag bara ta de lugnt. PUSSN!

Föressten, snart midsommar! Taggad som tusan asså, fy sjutton vad jag längtar! Ovanligt taggad och förväntansfull! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0