Inte för att skryta, men jag bor i Sverige.

Heeejsan darlings! Har inte hunnit uppdatera idag, för jag var med Ida. Vi fotade lite på olika saker utomhus, och lite oseriösa bilder på oss själva som vanligt. Bara grimaser typ, haha! Osså tittade vi på tv, nåt konstigt, tjejigt program. Vi gosade lite med ninen hennes också. ♥ Men hon skulle bort på middag sen tror jag, så jag kom hem för typ en timme sen. Då var min morbror och hans tjej och dotter här! Ritade lite med lilla Selma, hihi :) Nu ska jag gå ut och sola, varför inte liksom? Sen tagga inför innebandymatchen mot lärarna imorgon in the school, weeey!! pUsS!
BARA FÖR ATT DET ÄR SVERIGES NATIONALDAG IDAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0