Klassresa.

Tjooo! Kom hem från klassresan för nån dryg timme sen, har verkligen haft skitkul! Okej, först åkte vi tåg till Västerås. Sen strosade vi runt lite i stan och typ parken o tittade på historiska platser. Sen blev de en supriiise, vi fick äta glass på ben & jerry´s bar! Jag tog två chokladkulor, ganska (o)vanligt för att vara mig! :) Sen gick vi lite mer på stan, fast vi stannade typ på en mack och köpte drickor oså, sen tog vi oss till arosfortet. Det var riktigt roligt där, men sjukt svettigt och kämpigt! Jag blev i lag med Hanna, Julia och Felicia, och vi kom typ sist, buhu. Fast vi hade jätteroligt och det var ju huvudsaken. Klockan fyra ungefär så gick vi till donken och åt lite, och gissa vad? Vi såg gurkan från big brother gick på gatan, och han vinkade till vissa, snacka om coolt? Det måste ha varit coolaste o roligaste klassresan ever, inget tvek på det. Asnöjd med dagen, ska nog ta med en kompis till dedära fortet igen! Osså är jag sååå trött nu... ska nog duscha nu, fast jag håller på att somna! Imorgon bitti åker jag och mamma till valbo för lite shopping, sen så blir det sommarstugan tills på lördag, så ingen uppdatering nej. Men nu håller jag iallafall på att zzzzzomnar, så hejdå.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A ♥

lät som att du har haft en kanon resa, dock bor jag själv i västerås och tycker också att arosfortet är uppskattat till max :)

2011-06-01 @ 21:37:25
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0